holdere til persienner Tilbage til den store djævlekrig tyrker paradise hotel 5. september 2018 | 18:56   

vaniljekranse med mandler NAVIGATION  må dreng sidde foran i bil  
Hjælpbasson baby rejseseng  Chatlady circle danmark  Aktive emnerpasha restaurant århus  Vis brugeretime flies and so do i  Søg i forumvild med dans freestyle 2016  Opret ny brugerfield of fire  Log inddybbøl mølle maler helt af helvede til
DIY/Selvbyg
 hyundai i40 sw : breezer med lime
gelenegle på egne negle Emne Emne: B&O kabler, div. & diy Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 78
Forfatter
Besked skal der være pressefolder i bukser | lunter til fyrværkeri
brinck elektronik lyngby Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 16 August 2018 kl. 22:27 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

Dette er da en ny måde at gøre det på, hvis det virker.

Acoustic Surface:
Sonys idé kaldet akustisk overflade, hvor skærmen selv overfører lyden.
Lyden skubbes gennem skærmen, frem foran skærmens kanter.

sesame street dansk.

george will washington post Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 22 August 2018 kl. 11:52 | IP-adresse registreret Citér Pascal

Jeg har brug for lidt hjælp til løsning af et problem med støj. Jeg har en Marantz SR7012 som jeg vil koble sammen med 4x Beolab 9 og 1x Beolab 7.1 via preout. Jeg havde læst en del om mulighederne, og troede jeg havde styr på det, men jeg har problemer med støj. Beolab 9 som line-in og Beolab 7.1 med separat trigger. Støjen er værst i baghøjtalerne, som har de lange kabeltræk, så umiddelbart virker det til at være relateret til signalkablerne. Jeg har forsøgt med
flere forskellige løsninger, som hver har deres problem. Forstærkeren er ikke jordet.

plans for 2018 DIY løsning
For at få de præcise længer, jeg skulle bruge, lavede jeg selv kabler bestående af følgende:

- Rean Neutrik 7 pin DIN stik model NYS323-G 

Med den løsning får jeg støj både fra diskant og fra mellemtonen i alle 4 højtalere, dog klart værst i baghøjtalerne (ca. 13m kabel), hvor støjen er så kraftig, at højtalerne ikke går i standby (front højtalerne med 3m kabel går i standby, som de skal). Det er en form for elektrisk svag brummen/støj, som ikke lyder som almindelig white noise fra diskanten. DIN stikket kan jeg ikke se, skulle være problemet, og kablet burde også umiddelbart være fint, da Sounds Heavenly bruger det samme til hans kabler. Kunne det være RCA stikket, der er problemet? Jeg synes, det lyder usandsynligt, men det er et billigt stik.

Jeg købte så et sæt kabler med trigger, for at prøve den løsning. Det har dog det problem, at så snart triggeren er koblet på, er der kraftig stelbrum. Har talt med dem, og de oplyser, at det er et problem med Denon/Marantz forstærkere, fordi stelforbindelsen er anderledes på dem end f.eks. på Yamahas receivere. Ifølge forhandleren skulle jeg kunne løse det ved at afbryde stel på triggeren (har ikke prøvet dette endnu).

Jeg prøvede dog, at koble kablet til uden trigger og køre line-in på Beolab 9, og det giver stadig støj. Støjen er anderledes end med mine egne kabler, og den minder mere om almindelig white noise, men den er kraftigere, og der er også en let støj i mellemtonen. Ingen af højtalerne går i standby med den løsning.

gabriel jesus bror Andre observationer: Jeg har så i øvrigt fundet ud af, at for at bruge line-in indstilingen på de 2 sæt Beolab 9 jeg har, så skal DIN stikket være loddet til venstre kabel (pin 3). Højtaleren trækker åbenbart kun line signal på det ben, hvilket overraskede mig, da alle vejledningerne her og i andre forum tråde viser, at man laver forskellige kabler til højre og venstre. Er det noget generelt, eller er det en årgangs bestemt ting med Beolab 9?

Er der i øvrigt nogen som ved, hvilke indstillinger de 3 potentiometre i Beolab 9's stikpanel styrer? Jeg tænker det kan være noget med følsomhed og måske ventetid for standby ved line-in. Det skal måske også nævnes, at det sitre, når man rører forstærkerens kabinet, når den er koblet til strøm, så det virker som om, at der er et eller andet stelproblem, og jeg tænker, om støjen mon kommer ind via strømmen (bor i et hus fra 60'erne, med nogle delvist gamle installationer).

Jeg håber en eller anden har erfaring med noget lignende, og har fundet en løsning.
charlie davis elite construction corporation Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal
køkkenudstyr københavn k  
find imei nummer Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2018 kl. 11:54 | IP-adresse registreret Citér Pascal

Ved ikke lige, hvorfor den brydder teksten helt skørt, men kan ikke rette det. Beklager.
heartland festival fyn Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal
dwayne little miss sunshine  
kort over helsinge Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2018 kl. 12:39 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

Hej Pascal

Her ser du en adapter baseret på B&O's PowerLink Mk III kabel. Bemærk ledning pin 5 = højre kanal og pin 3 = venstre kanal.
Du kan se der er viklet en skærn om de to ledninger. Dette er B&O's måde at forhindre elektrisk støj at trænge ind. Det næste
er at BeoLab 9 har ICEpower modul. For at sikre god stel ser du at der fra pin 7 (Data stel) er ført en blå ledning ud til de to
RCA / Phono stel stik, ud over at skærme fra pin 5 og pin 3 der er ført til pin 2 audio stel. Nu har du valgt LINE IN så kan du se
bort fra pin 4 = 4,7 Volt DC + trigger strøm som styre ON/OFF i et B&O setup. Hvad din Marantz SR7012 samt andre elektriske
installationer i dit hjem kan give af støj, ved jeg ikke. Nu skriver du at du ikke benytter jord, og i B&O sammenhæng er det
bestemt også det rigtige, men har din Marantz SR7012 jord tilslutning på 230 volt kablet, så er det hver at prøve at lave et adapter
kabel, så du undgår jord.

kragelund kirke silkeborg Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2018 kl. 14:09 | IP-adresse registreret Citér Pascal

Hej Peter

Tak for svaret. Mine egne kabler er mono kabler, så et kabel til hver kanal, hvor de 2 ledere i kablet går fra + i RCA til pin 3, mens kablets skærm går fra
RCA stel til pin 2 og med en lus til pin 7. Så det er lavet, som det skal være, og skærmen er en folieskærm, så dækker meget tæt.

Bliver kontaktet af en B&O tekniker en af de næste dage, så må vi lige se, hvad han siger. Og ellers må jeg vist få en elektriker ud og måle lidt på min
installation.

Mvh
Anders
alle felter i bleen udnytter Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal
bordkort bryllup lilla  
endetarmskræft stadie 3 Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 August 2018 kl. 22:29 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

mille dinesen nynne faldo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 29 August 2018 kl. 15:25 | IP-adresse registreret Citér faldo

Hej

Jeg har et problem med at mine beolab 8000 højtalere ikke slukker, når tvet slukker.
Jeg har et Sony A1 65”, hvor jeg har koblet apple tv 4K til. Jeg havde sat højtalerne til via et stik fra DIN til jack stik, som blev sat i Tv’et. Men når jeg slukkede for Apple tv’et, så slukkede tvet, men højtalerne slukkede ikke og de stod og summede. Det setup virkede perfekt med mit gamle Sony tv. Der slukkede højtalerne efter nogle minutter. Men det gør de ikke på det nye tv. Så har jeg købt en Beoplay 8S hub. Men der kan jeg ikke få den til at slukke højtalerne. Jeg kan ikke få den til at acceptere sluk kommandoen. Jeg har haft fat i B&O, men de har opgivet, da de ikke kan få det til at virke med Apple tv. Jeg vil jo helst undvære den HUB, så det bare kørte direkte via jack stikket og den der også slukkede højtalerne.

Er der nogen der har nogle bud ? 
camping villaggio turistico internazionale Vis faldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af faldo
julie bank tokkesdal  
salomon speedcross 4 Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2018 kl. 19:53 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

Hej igen faldo

Når dine BeoLab 8000 ikke slukker med dit TV, er mit første bud at den støj du skriver om, siger til højttalerne
at der stadig kommer signal på indgangs kablet. Det betyder at du er nødt til at finde ud af hvorfor der er brum
på højttalerne.

charlie spencer chaplin Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 September 2018 kl. 08:42 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

Apple har frigivet en firmware-opdatering til 2. generation Airport Express, som tilføjer Airplay 2.
Det gør det muligt at omdanne ældre højttalere og HiFi-udstyr til multirum-systemer.

Airplay 2 på ældre enheder
Apple har ikke selv kommenteret på sagen, så det er lidt overraskende, at 2. generation Airport
Express nu understøtter Airplay 2. Visse brugere med iOS 12 beta havde noteret sig, at Airport
Express blev genkendt i ’Home’ app’en og nu er det så officielt. Firmware version 7.8 tilføjer
Airplay 2.

Airport Express understøttede allerede den originale Airplay-protokol. Med Airplay 2 udvides
mulighederne så brugere kan omdanne ældre højttalere og HiFi-udstyr til multirum-systemer.
Fra Apple TV, iPhone, iPad eller Mac kan du sende tv-lyd eller musik til flere højttalere samtidig.

Airport Express fremgår også af Apples ’Home’ app’en, hvilket betyder, at man kan konfigurere
rumopsætning samt give den et navn i hjemmet.

Airplay 2 vinder pt. indpas som en af de mest fleksible multirums protokoller, da man kan sammen
koble højttalere på tværs af producenter. Det er dog primært møntet på Apple-brugere. Ud over Apple
TV og HomePod – og nu Airport Express – understøttes Airplay 2 på udvalgte produkter fra Sonos,
Marantz og Denon - og snart B&O og Libratone. Sonos har været en pioneer på området, men har
senest koblet sig på Apples system. Googles Chromecast-protokol kan også håndtere multirum.

For at opdatere firmwaren på Airport Express skal du åbne Airport app’en på en iOS-enhed eller
Mac. Kun 2. generation (den flade hvide) Airport Express – som er udgået – understøtter Airplay 2.

whale shark maldives Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først trykke philip starck stole
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først pirouette paris restaurant

billeder clip art Side af 78
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave billig overnatning charlottenburg wilmersdorf

pige myrdet i bolig område Skift forum
Du halskæde til mænd hvidguld kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du primera division resultater kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du du er virkelig smuk kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du restaurant mellem jyder kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du celiac disease symptoms kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du lygtepæl med lys kan ikke stemme i dette forum

england på verdens kortet Copyright © 2018 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes